Aby vám fungovala jakákoli platforma založená na obsahu (sociální sítě, blog, YouTube kanál…), musíte pravidelně generovat nové a nové SEO nápady.
Algoritmy sledují, publikace PR článků, jak často obsah vydáváte, a i podle toho vás vyzdvihují v záplavě ostatních článků nebo videí.
Vyhledávače Seznam.cz a Google dělají to samé. Jak si ale udržet konzistenci a vytvářet nové a nové nápady?
Máme pro vás pár rad, které vám zaručeně pomůžou!
Generování nápadů
1. Nástěnka nápadů:
Vytvořte si digitální nebo fyzickou nástěnku, kam si budete připínat nápady z každodenního života – knih, filmů, zpráv, od přátel, ostatních tvůrců….
2. Sledování trendů:
Trendy jsou skvělým způsobem, jak přilákat lidi na vaši stránku a vytvářet obsah bez velkého vymýšlení.
3. Brainstorming s týmem:
Máte tým lidí? Sedněte si občas, vezměte papír a tužku a udělejte brainstorming. Nebudete věřit, kolik nápadů získáte.
Udržování konzistence
1. Plánování obsahu:
Vytvořte si obsahový plán, ideálně i na pár měsíců dopředu. vyčleňte si den, kdy vytvoříte hodně obsahu najednou a pak už ho jen sdílejte podle plánu.
2. Stanovte si pravidelný harmonogram:
Algoritmy i publikum mají rádi pravidelnost.
Snažte se sdílet vždy ve stejný čas a pravidelně.
3. Přizpůsobte si obsahový mix:
Někdy vydejte na textový článek, jindy třeba infografiku, video nebo podcast.
Různorodý obsah udržuje vaši značku zajímavou a zaujme širší publikum.
Transformace a obnova: Dejte starému obsahu druhý život
1. Aktualizace staršího obsahu:
Obnovujte staré články, sdílejte nové informace k tématu, opravujte je novými poznatky. Tím publiku ukážete, že vás opravdu zajímá, co s nimi sdílíte.
2. Recyklace obsahu:
Použijte starý PR obsah znovu – začleňte starší infografiky do nových článků, používejte fotky a videa znovu. Dostanou se tak k více lidem, kteří je třeba ještě neviděli.
Vaše články nemusí zůstat jen na vašem blogu! Zkuste využít služby www.seoinfluencer.cz a nasdílejte svůj článek na kvalitní velké weby se širokou základnou čtenářů!